Re: Driveragent - czy wierzyć

Autor: Marcin <lelec_at_op.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 10:35:40 MET

> : Jeśli zastosujesz się do ww rad, to możesz olać wszystkie poradniki tunningu
> : wydajności PC - twój komputer będzie zawsze szybki, bezpieczny i stabilny,
> : a błędy i wirusy będą cię omijać szerokim łukiem.
>
> Ja instalowałem przez co najmniej 3/trzy lata dzień w dzień kilkanaście programów,
> po czym każdy testowałem i prawie każdy kasowałem. :)

Czyli dopiero po trzech latach stwierdziłeś, że to bez sensu? (no chyba że to była Twoja praca)

Co spec to opinia... :)
Też czasem muszę próbować jakieś programy, albo instalować na jedno użycie, a potem usuwać.
Robię to tylko wtedy, gdy dokładnie wiem, do czego mi one potrzebne.
Syf na dysku robi się niemożliwy... po takim cudowaniu.
Co jakiś czas muszę przeczyścić rejestry i ręcznie program files pokasować.

Serdeczne pozdrowienia
Maricn