Re: Driveragent - czy wierzyć

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 10:17:37 MET

Marcin" eoi3ib$cjf$1@pippin.nask.net.pl

: zero rezydentnych antywirusów (no ostatecznie jakiś jeden,
: ale tylko jeśli czujesz się lamą),

Ja od lat nie widziałem żadnego wirusa poza skrzętnie przechowywanym CIHem. :)

: (search barów, google czy yahoo barów),

A to dlaczego?

: Obok zegara na twoim pasku zadań możesz mieć co najwyżej ikonkę głośniczka,
: NIC INNEGO! Zero kaaz, osłów i akceleratorów. Wszelkie przyspieszacze ramu,
: ulepszacze dysków, programy chłodzące cpu ... to chłam, nigdy tego nie instaluj.

A to dlaczego? Co najwyżej -- używaj z głową. :)

: Wyłącz też zbędne usługi systemowe, ale tylko te,
: co do których masz pewność, że nie są potrzebne.

Jak nie masz pewności -- wyłącz i się przekonaj, co z tego wyrośnie. :)
Nie zabiją Cię wyłączone usługi. :)

: Przed zainstalowaniem jakiegokolwiek programu z internetu czy z płytyt
: z jakiejś gazety typu PC-world-pierdu-chip, przeczytaj opinie ludzi o nim.

Odwrotnie -- sam miej swoje zdanie.

: Cztery razy się zastanów, PO CO CI TEN PROGRAM?

Ale najpierw go zainstaluj, sprawdź i odinstaluj.

: Każdy producent sprzętu udostępnia na swojej stronie za darmo
: wszystkie sterowniki (w ogromnej większości przypadków).

Dziwne by było, gdyby było inaczej.

: Jeśli zastosujesz się do ww rad, to możesz olać wszystkie poradniki tunningu
: wydajności PC - twój komputer będzie zawsze szybki, bezpieczny i stabilny,
: a błędy i wirusy będą cię omijać szerokim łukiem.

Ja instalowałem przez co najmniej 3/trzy lata dzień w dzień kilkanaście programów,
po czym każdy testowałem i prawie każdy kasowałem. :) I mam komputer bezpieczny
i stabilny, a błędy i wirusy mnie omijają szerokim łukiem. Na szybkość też nie
narzekam, choć mam na pokładzie 192 MiB RAMu i Athlona na slocie taktowanego
zegarkiem 500 MHz. Gdybym chciał coś upgradować -- to chyba tylko panienkę
i meble oraz sprzęt foto i samochód. ;)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'