Re: Zasilacze Fortron z allegro

Autor: news.onet.pl <to.nie_at_adres.pl>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 09:29:03 MET

> Czy te zasilacze sie do czegos nadaja ? Czy to nie jakies dziwne podrobki
> (niektorych modeli
> za cholere nie moge znalezc na stronie producenta).

Te zasilacze fortron na allegro przewaznie sa uzywane. sam nie wiem skad
sprzedajacy je biora w tak duzych ilosciach :)
Sam taki kupilem za 75zl, bo potrzebowalem na gwalt i jak na razie chodzi
bez problemow miesiac. Ale dowiedz sie jakie wyjscia ma a jakie potrzebujesz
bo standardy sie zmieniaja i jest coraz wiecej wejsc na sata a mniej
molexow.

Pozdr,
Ls.