Fromat Kingstona z dysku PQI

Autor: useR <no_at_mail.please>
Data: Tue 16 Jan 2007 - 10:19:10 MET

Cześć.

Sorry za lamerskie pytanie, ale może ktoś z Was będzie w stanie
rozwiać moje wątpliwości. Do tej pory używałem mojego starego pena
256MB pqi z zahasłowaną partycją. Teraz jednak zrobiło mi się już
trochę ciasno i stanąłem przed koniecznością kupna nowego pendriva.
Jednak poniewiera mi się jeszcze w domu pen Kingstona 1GB - tyle że
bez możliwości zabezpieczenia hasłem. I zastanawiam się, czy jeżeli
spróbuję sformatować go softem z pqi to będzie hulać , czy pójdzie w
buraki? W tym drugim wypadku wolę kupić nowego, a tego najwyżej komuś
podaruję.

Pozdrawiam