Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:eocdc3$d9e$1@flis.man.torun.pl...
>
> "Michał Bień" eobbk9$l3a$1@mx1.internetia.pl
>
>> wymuany na nowy przy drugiej naprawie jak w dawnym trybie rękojmi -
>> sprzedawca
>> może "wozić" się z konsumentem praktycznie w nieskończoność, aż któremuś
>> się znudzi.
>
> Nie może. Konsument ma prawo żądać wymiany albo naprawy.
> Jestem po konsultacjach u Rzecznika Praw Konsumenta.
> To jego tak zwany chleb powszedni.
A jeżeli konsument nie sprecyzował swojego żądania w momencie składania
reklamacji i sprzedawca zadecydował za niego? Tak czy siak dysk nie ma juz bad
sectorów, które były podstawą do jego - no właśnie - wymiany. Okazuje sie
jednak, że taką wadę się naprawia...
Pozdr.,
Palmer
Received on Sun Jan 14 17:30:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Jan 2007 - 17:51:09 MET