Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 05:54:44 MET
Message-ID: <eocdc3$d9e$1@flis.man.torun.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Michał Bień" eobbk9$l3a$1@mx1.internetia.pl

> wymuany na nowy przy drugiej naprawie jak w dawnym trybie rękojmi - sprzedawca
> może "wozić" się z konsumentem praktycznie w nieskończoność, aż któremuś się znudzi.

Nie może. Konsument ma prawo żądać wymiany albo naprawy.
Jestem po konsultacjach u Rzecznika Praw Konsumenta.
To jego tak zwany chleb powszedni.

> do tego sprzedawcy przy drugiej naprawie, podstawowym trybem jest naprawa

Proponuję lekturę Ustawy. :)

> > Np. brak portu USB w notebooku, czy też interfejs ATA zamiast SATA jest
> > jak najbardziej niezgodnoscia z umowa. Port nie zniknie w wyniku
> > prawidłowego użytkowania. SATA nie zmieni się w ATA ;)

> Sugerujesz się tytyłem ustawy - że to jest nieprawidłowe pisałem już wyżej.

Chodzi Ci o ten tytuł:

 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

--
   .`'.-.         ._.                               .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....
Received on Sun Jan 14 06:00:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Jan 2007 - 06:51:08 MET