"Palmer" eodlm9$204$1@inews.gazeta.pl
> A jeżeli konsument nie sprecyzował swojego żądania w momencie składania
> reklamacji i sprzedawca zadecydował za niego? Tak czy siak dysk nie ma juz
> bad sectorów, które były podstawą do jego - no właśnie - wymiany. Okazuje
> sie jednak, że taką wadę się naprawia...
Konsument powinien określić swoje żądania precyzyjnie. :)
Ustawa daje Ci możliwość, ale niczego Ci nie nakazuje. :)
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Sun Jan 14 17:40:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Jan 2007 - 17:51:09 MET