TV Out z GF2MX 200

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 11:26:27 MET

Mam tą kartę już od lat, komputer zmieniłem, karta została i na razie
chyba już tak zostanie, bo nie mam już nawet czasu na granie, a do tego
do czego jej używam nadaje się znakomicie. :) Jednak zastanawia mnie
inna kwestia - karta ma wyjście TV (S-Video) z którego nigdy nie
korzystałem, ale może przydałoby się coś z tym zrobić. Nasłuchałem się
różnych plotek, że sprzęt nvidii z tego okresu nie daje dobrej jakości,
że np. obraz nie będzie zajmował całego ekranu TV, tylko zrobi "okienko"
z środku z czarnymi pasami dookoła itp. Ile jest w tym prawdy?

Znajomi mają podpięte komputery do TV i efekt powalający, z tym, że oni
dysponują jednak nowszymi kartami ATI. Czy mogę liczyć na dobre efekty
na moim archaicznym sprzęcie?

Aha, TV oczywiście bez s-video a więc jedynym wyjściem jest przejściówka
na EURO lub chinch. Ktoś z was może próbował z podpinaniem telewizora do
tej karty?

# /George Orwell - Rok 1984/