Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 11:11:18 MET

"Rafał Łukawski" eocv0p$41o$1@news.lukawski.pl

> Daruj sobie takie polecenia.
>
> Przykład z główną księgową pokazuje analogię do środowiska (firmy),
> gdzie wprost można wybrać osobę odpowiednią do wykonania działania
> (wyboru towaru i jego zakupu) ze względu na znajomośc tematyki.
> Instytucje zorganizowane dokonują wyboru w tej materii. Konsument
> również może (np. sąsiada ;) )

Innymi słowy nieco się plączesz, bo już uznałeś racje tej ustawy:

   "Rafał Łukawski" eobf53$jte$1@news.lukawski.pl

> Panowie, wygląda na to, że macie racje. Sprzedawca odpowiada przed
> konsumentem przez 2 lata, w czasie którego, w przypadku zaistnienia
> niezgodności towaru z umową (istotnej wady), konsument może zarządać
> wymiany towaru na nowy.

> Konsument nie musi mieć głównej księgowej, ale warto by miał kogoś, kto
> zna się na danej materii.

I na przykład wie o tym, że Toshiba się połączyła z Samsungiem,
i wypuściła bubla w swojej obudowie. :)

> Kto zawsze bezinteresownie oceni jego
> faktyczne potrzeby (a nie np. związane ze stanem magazynowym sprzedawcy,
> kwotą obrotu w danym dniu itp) i pomoże w wyborze sprzętu.

Wyborze butów, wyborze spodni itd. :)
Bo ta Ustawa nie dotyczy tylko dysków.

> Oczywiście nie musi tego robić, oczywiście sprzedawca ma mu wszystko
> wyjaśnić (zgodnie z ustawą), ale ustawą (mechanicznie) nie uregulujesz
> tzw. dobrej woli, nie uregulujesz tym relacji międzyludzkich i zaufania...

Ureguluję. Uregulują komornicy, o ile ludzie zechcą korzystać z tej Ustawy.

> Popadasz w skrajną skrajność. Są odpowiednie ustawy, które to regulują.

Na przykład wymieniona przeze mnie. To też ustawa.

> Za coś takiego dostaje się wyrok.

Bo tamte ustawy są już przez naród uznane? :)

> EOT. Nie ma nic wspólnego z dyskiem Seagate.

> [... wielkie cięcie fragmentu chyba z pl.soc.polityka ;) ...]

Chyba popsuł się Tobie czytnik, skoro mieszają Ci się posty z różnych grup. :)
Ale na pewno słusznie uczyniłeś, usuwając coś, co się przyplątało do mego postu
z innej grupy. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'