Re: TV Out z GF2MX 200

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 11:49:08 MET

Atlantis napisał(a):
> Ktoś z was może próbował z podpinaniem telewizora do
> tej karty?

Sam kilka lat temu miałem właśnie GF 2MX i z TV-Out korzystałem.
Wydawało mi się, że jest OK. Po przesiadce na Radeona 9000 różnica była
ogromna na korzyść tego drugiego :) Pasów dookoła sobie nie przypominam
(chociaż może faktycznie obraz nie zajmował idealnie całego ekranu) ale
różnica w ostrości, jakości kolorów i ogólnych wrażeniach z oglądania
była naprawdę zauważalna. Najbardziej to widać w przypadku statycznych
obrazów (z którymi generalnie tradycyjne telewizory CRT nie radzą sobie
zbyt dobrze). W przypadku filmów już jakość TV-Out nawet w tym produkcie
Nvidii nie doskwiera tak bardzo, dynamiczny obraz potrafi zatuszować
niedoskonałości.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: