Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 11:52:00 MET

Eneuel Leszek wrote:
> "Rafał Łukawski" eocv0p$41o$1@news.lukawski.pl

> Innymi słowy nieco się plączesz, bo już uznałeś racje tej ustawy:
>
> "Rafał Łukawski" eobf53$jte$1@news.lukawski.pl

Spróbuj zrozumieć. Najpierw trzeba dokonać czynności A zwanej zakupem,
czasami konieczne jest wykonanie czynności B zwanej szeroko rozumianym
serwisowaniem. Jeżeli uda Ci się sprawnie dopasować a i b do powyższych
zdań, być może dojdziesz do wniosku, że nikt się tu nie plącze.

> I na przykład wie o tym, że Toshiba się połączyła z Samsungiem,
> i wypuściła bubla w swojej obudowie. :)

Jakim językiem należy do CIebie przemówić byś pominął przestępców,
Hitlera, wojsko, policję, skrajności, tajemnice zakupu soli, trucie
ludzi, a zastanowił się nad poniższym stwierdzeniem:

a.) Sprzedawca, doradca nie związany ze sprzedawcą (często znajomy
konsumenta), znający się na danej materii, konsument

b.) sprzedawca, konsument

A jest statystycznie o wiele bardziej korzystne dla klienta niż B.

Możesz się z powyższym nie zgadzać, ale ja np. swoim rodzicom stanowczo
odradzam zakup bardziej skomplikowanej elektroniki bez konsultacji.

Nie widzę sensu dalszej dyskusji, Ty zapewne też :)

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/