Re: Problemy z dzwiękiem

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 00:27:35 MET

dmgregor@op.pl napisał(a):
> Jestem posiadaczem systemu operacyjnego Windows Xp Home Edition.Od
> pewnego czasu mam problemy z dzwiekiem.Podczas odtwarzania muzyki oraz
> podczas rozmowy przez Skype"a dzwięk jest jakby " z głębokiej studni
> ".Dotyczy to oczywiście całości wydobywającego sie dzwięku z
> komputera tj.alarmy,sygnały dzwiękowe itd... Przyznam ,że nie
> potrafię sobie sam poradzić z tym problemem - jestem początkującym
> internautą oraz posiadaczem laptopa Asus.Liczę na wyrozumiałośc i
> pomoc.Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Prawdopodobnie masz zainstalowane oprogramowanie od kart dźwiękowej.
Obok godziny na pasku zadań powinna byc ikonka do panelu dźwięku. Tam
poprzeglądaj zakładki powinno byc cos o otoczeniu / środowisko - i tam
ustaw na brak. Powinno pomóc. mozłiwe ze jak ktos ma jeszcze dostęp do
komputera to przestawił.