Re: Głośnik na kompie w pobliżu dysku twardego?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 00:31:54 MET

Mariusz napisał(a):
> Układam sobie kompa (mam desktopa) i wyszło mi, że najwygodniej było, żeby
> głośnik (komputerowy, ale dość duży) stał na skrzynce komputera, dokładnie
> nad dyskiem twardym. Wiem, że głośniki komputerowe są ekranowane i obudowa
> pewnie trochę też, pewnie też dysk twardy ma swoje zabezpieczenia,ale mimo
> to trochę się obawiam, czy pole magnetyczne z głośnika nie będzie miało
> wpływu na poprawne działanie dysku twardego?
> Proszę napiszcie co o tym myślicie?

Nie wiem na ile to ma sens wiec torche OT pisze ale znajomy miał problem
z komputerem bo grzebał cos w nim i nie chciał mu się zupełnie system
uruhomić, a był tam głosniczek systemowy i położył dysk na głosniczku
systemowym. Dysk był cichutki zdjąłem czym prędzej twardziela z
głośniczka włożyłem gdzie jego miejsce i działa do dziś, zadnych
uszkodzeń. jak leżał na głosniczku zupełnie nie chciał ruszyć.