Problemy z dzwiękiem

Autor: <dmgregor_at_op.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 22:32:49 MET

Jestem posiadaczem systemu operacyjnego Windows Xp Home Edition.Od
pewnego czasu mam problemy z dzwiekiem.Podczas odtwarzania muzyki oraz
podczas rozmowy przez Skype"a dzwięk jest jakby " z głębokiej studni
".Dotyczy to oczywiście całości wydobywającego sie dzwięku z
komputera tj.alarmy,sygnały dzwiękowe itd... Przyznam ,że nie
potrafię sobie sam poradzić z tym problemem - jestem początkującym
internautą oraz posiadaczem laptopa Asus.Liczę na wyrozumiałośc i
pomoc.Pozdrawiam wszystkich serdecznie.