Re: podrasowanie kompa

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Jan 2007 - 00:25:30 MET

adax napisał(a):
> Witam mam 2letnigo kompa o podstawowym skladzie:
> AMD Athlon XP, 1917 MHz (11.5 x 167) 2600+
> Gigabyte GA-7VT600-RZ(C) (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio) VIA VT8377
> Apollo KT600
> Pamięć fizyczna 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
> Karta wideo RADEON 9200 SERIES (128 MB)
>
> i pytanko jak najoptymalniej go mozna podrasowac?
> Nie korzystam z szybkich gier, tylko programy uzytkowe, grafika,
> programowaie itp.
> Pewnie pamiec rozszerzyc? a moze cos jeszcze sie oplaci?
> Dzieki. Pozdrawiam

Tylko pamięci - i to tak 1GB.
możesz próbować wymienic procesor na AMD Athlon XP 3000+ ale to
gigantycznie nie zmienia a i tak sprawa dosc kosztowna. Ogólnie to
schyłek technologii 32bit i wiele się zrobić nie da bez właściwie
gruntownej wymiany dwóch podzespołów - min, procesora i płyty głównej.

Zawsze możesz kupic mocny zasilacz i podkręcać.. ale programowanie na
podkręconym procesorze? Czy to ma sens?