"Rafał Łukawski" eoas7m$qnr$1@news.lukawski.pl
> > No własnie -- grzeją się. :) Ale czy je dobrze mocujesz?
> > Bo jeśli je wymieniasz -- to prawie na pewno przegrzewasz. :)
> Nie bądź tak pewny swoich opinii. Dyski były umieszczane w kieszeniach
> Promise HotSwap, kazda (x1 lub x4 ) miala indywidualne chlodzenie.
> Czasami dyski zaczynaly stukac zaraz po wymianie (pare stukow na dzien),
> biorac pod uwage, iz gwarancja dluga, dane w macierzy, dawałem im czas
> na 'wystukanie sie' - dzialaly, w koncu pojawialy sie bady, co
> jednoznacznie kwalifikowalo do wymiany bez zbędnego
> oczekiwania/zwrotów/dochodzenia swoich praw etc.
Nie jestem i jestem. :)
Nie jest ważne, czy one są chłodzone, ale czy nie są przegrzewane. :)
W dyskach są termometry. :) I to one udzielają odpowiedzi, nie
konstrukcja kieszeni. :)
> > Na szczęście nie Twoje zdanie jest ważne, ale sądów i Ustawodawcy. :)
> Ważna jest interpretacja przepisów, a ta - jak wiesz - może być różna.
> Jeżeli powszechne jest stanowisko zaprezenowane przez Ciebie, gdzie w
> moim rozumieniu sprzedawca w zasadzie traci możliwość stosowania
> gwarancji (jeżeli konsument sobie tego zażyczy),
Traci.
> to po co taki zapis w ustawie o sprzedaży konsumenckiej ?
Jaki zapis?
> > Jeśli się zepsuje w czasie dwóch lat -- też jest niezgodny z umową. :)
> Powołujesz się na *umowę*. Gdzie ta *umowa* (o takich obowiązkach
> sprzedawcy/gwaranta) jest ? Jeżeli coś jest *niezgodne* z umową, owa
> umowa musi być w określony sposób *sformułowana*.
Nie kombinuj. Gdy dysk się popsuje -- to przestaje być
dyskiem i staje się nieszlachetnym ;) złomem. Takiego
złomu nie kupiłeś, ale dysk. (czyli złom szlachetny) ;)
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Sat Jan 13 16:30:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 16:51:08 MET