Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 16:29:13 MET

"Rafał Łukawski" eoas7m$qnr$1@news.lukawski.pl

> Nie bądź tak pewny swoich opinii. Dyski były umieszczane w kieszeniach
> Promise HotSwap, kazda (x1 lub x4 ) miala indywidualne chlodzenie.
> Czasami dyski zaczynaly stukac zaraz po wymianie (pare stukow na dzien),
> biorac pod uwage, iz gwarancja dluga, dane w macierzy, dawałem im czas
> na 'wystukanie sie' - dzialaly, w koncu pojawialy sie bady, co
> jednoznacznie kwalifikowalo do wymiany bez zbędnego
> oczekiwania/zwrotów/dochodzenia swoich praw etc.

Nie jestem i jestem. :)
Nie jest ważne, czy one są chłodzone, ale czy nie są przegrzewane. :)
W dyskach są termometry. :) I to one udzielają odpowiedzi, nie
konstrukcja kieszeni. :)

> Ważna jest interpretacja przepisów, a ta - jak wiesz - może być różna.
> Jeżeli powszechne jest stanowisko zaprezenowane przez Ciebie, gdzie w
> moim rozumieniu sprzedawca w zasadzie traci możliwość stosowania
> gwarancji (jeżeli konsument sobie tego zażyczy),

Traci.

> to po co taki zapis w ustawie o sprzedaży konsumenckiej ?

Jaki zapis?

> Powołujesz się na *umowę*. Gdzie ta *umowa* (o takich obowiązkach
> sprzedawcy/gwaranta) jest ? Jeżeli coś jest *niezgodne* z umową, owa
> umowa musi być w określony sposób *sformułowana*.

Nie kombinuj. Gdy dysk się popsuje -- to przestaje być
dyskiem i staje się nieszlachetnym ;) złomem. Takiego
złomu nie kupiłeś, ale dysk. (czyli złom szlachetny) ;)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'