Re: Problem z formatowaniem DVD-RAM - kontynuacja

Autor: Damian Pietras <daper_at_PLEASE_DONT_SPAMdaper.net>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 09:29:03 MET

On Sat, 13 Jan 2007 08:52:07 +0100, Atlantis wrote:

> Problem w tym, że serwis mieści się gdzie indziej niż sklep i oni to
> wysyłają - ludzie z którymi miałem kontakt, to nie Ci sami, którzy
> naprawiali napęd. Co jeszcze mnie nieco zdenerwowało, to dwie (małe co
> prawda, ale jednak) ryski, które pojawiły się na tacce po powrocie z
> serwisu. Nożem to otwierali czy co?
> Poza tym nieco już na początku zdziwił mnie opis usterki jaki wrócił z
> serwisu: "Nie nagrywa DVD" - ani słowa o "RAM" chociaż jak się upewniono
> ze sklepu poszła właściwa adnotacja o problemie... Albo panowie w
> [...]

Obserwuje ten watek, bo tez mam problem z NEC ND-4551A i nagrywaniem
DVD-RAM (dobrze kojarze, ze o ten model chodzi?). Kupilem ostatnio 3 plyty
DVD-RAM Verbatim i nie moge ich sformatowac (pod Linuksem na ext2), zawsze
w koncu pojawi sie blad I/O. Pod Windowsem co prawda formatowanie
przechodzi, ale przy kopiowaniu plikow sa bledy I/O.

--
Damian Pietras
http://moc.daper.net - console audio player for Linux/Unix