Re: Athlon XP 3000+ - temperatura

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 09:29:08 MET

W artykule: <eoa55f$11a$1@nemesis.news.tpi.pl>,
niejaki(a): ToM z adresu <tomi@nospam.pl> myśląc godzinę napisał(a):
> [...]

dam odpowiedźz mojego posta: wszystko zależy od samego procesora....
sądzę że do 70st C nie powinno się dziać nic dziwnego jednak jak zaznaczyłem
na początku zależy od proca
mój barton mobilny dopuszczalną ma coś koło 100st C (mogłbym sprawdzić serię
ale chłodzenia ściągać nie będę :-) )

napisz lepiej jaką temperaturę osiąga Twój procek.....

PS. wybaczcie za podwójnego posta!! czas zmienić czytnik na bardziej
przyjazny ;-)