Re: Problem z formatowaniem DVD-RAM - kontynuacja

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 10:35:39 MET

Damian Pietras napisał(a):

> DVD-RAM Verbatim i nie moge ich sformatowac (pod Linuksem na ext2), zawsze
> w koncu pojawi sie blad I/O. Pod Windowsem co prawda formatowanie
> przechodzi, ale przy kopiowaniu plikow sa bledy I/O.

U mnie chodzi o 4571. Co do formatowania pod ext2 to ludzie różnie
mówili, ale jednak spotykałem się z opiniami, że pod Linuksem najlepiej
używać formatów przewidzianych dla DVD-RAM (FAT32, UDF).
Firmware aktualny? Sterownik jest w systemie?
U mnie chodzi o to, że wyeliminowałem właściwie wszystkie problemy jakie
mogłyby wskazywać na system...

# /George Orwell - Rok 1984/