Re: ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO - lypa?

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 01:40:49 MET

BartekK napisał(a):
> No tak ze 15zl to wywaliles w bloto, bo za ~65 mozna taki cooler miec.
Tak to sprawdz na allegro po ile sa i dolicz przesylke i ile
przeplacilem? 4... 5zl? Strasznie kurcze przeplacilem. Za te 5 zl kupile
to, ze mialem go w rekach w sklepie i sobie go ogladnalem. A ze bylo to
przy okazji innych zakupow to tym bardziej kupilem...

> Pozatym to widze ze ktos tu usilnie usiluje psuc Arcticowi renome -
> regularnie takie tendencyjne posty wrzuca.

Tak to ja jestem :) Wez sie zastanow. To sa grupy dyskusyjne. I Ja
RudBoy jak dla Ciebie mam ochote wyrazic swoja opienie o tym produkcie i
ja tutaj napisalm. Wiec jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to
zamknij paszcze albo idz sobie pobiegac wokol bloku.

> Albo jestes trolem spamowo-antyreklamowym, albo sam sobie jestes winien.

Taa.. oczywiscie... j.w.

> Trzeba bylo zajrzec do biosu, lub manuala twojej plyty glownej, w jaki
> sposob spowalnia (i czy wogole spowalnia) wentylator procesora. Jesli
> przedtem boxowy wentylator mial 4 pin wtyczke to spowalnianie odbywalo
> sie przez 4ty pin (pwm) a teraz nie dziala i caigle arctic idzie na
> maksa.

Widziales kiedys BXOWY wentyl od Sempow Athlonow 64 na s754 s939? Mysle,
ze nie... A skad Ty kurcze wiesz do czego ja zagladalem i co robilem do
momentu kiedy wyciagnalem wnioski takie jak dzis przedstawilem?
Przeczytales to gdzies w moim poscie? Nie sadze.

  W niektorych biosach mozna wybrac typ spowalniania - pwm (4 pin)
> lub voltage (redukcja zasilania, dziala z 3pin), wiec przelacz i zobacz
> wtedy jaki efekt bedzie.

Zakladasz, ze kazdy kto mysli inaczej niz Ty to lama? No widzisz jest
inaczej. Ja wiem o czym pisze i byc moze wiecej kompow przez moje lapy
przeszlo niz przez Twoje. Potrafie sobie zestroic kompa.
Co do przelaczania czegokolwiek to zanim zaczniesz takie cuda opisywac
to zapoznaj sie z plyta o jakiej pisalem. Jak juz chcesz sie madrzyc.

RudeBoy