Re: ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO - lypa?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 21:56:27 MET

RudeBoy napisał(a):
> No wlasnie kupilem to cos bo mialo byc cicho i zimno.
> IMHO ten wentylator jest totalnie przereklamowany. Duzo cichszy i lepszy
> dla mnie okazal sie BOXowy wentylator. Wychodzi na to ze wywalilem 80zl
> w bloto.
No tak ze 15zl to wywaliles w bloto, bo za ~65 mozna taki cooler miec.
Pozatym to widze ze ktos tu usilnie usiluje psuc Arcticowi renome -
regularnie takie tendencyjne posty wrzuca.
Albo jestes trolem spamowo-antyreklamowym, albo sam sobie jestes winien.
Trzeba bylo zajrzec do biosu, lub manuala twojej plyty glownej, w jaki
sposob spowalnia (i czy wogole spowalnia) wentylator procesora. Jesli
przedtem boxowy wentylator mial 4 pin wtyczke to spowalnianie odbywalo
sie przez 4ty pin (pwm) a teraz nie dziala i caigle arctic idzie na
maksa. W niektorych biosach mozna wybrac typ spowalniania - pwm (4 pin)
lub voltage (redukcja zasilania, dziala z 3pin), wiec przelacz i zobacz
wtedy jaki efekt bedzie.