Re: ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO - lypa?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 16:49:34 MET

RudeBoy napisał(a):
> Wiec jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to
> zamknij paszcze albo idz sobie pobiegac wokol bloku.
Wiesz, inteligentna jednostka moze najpierw by sie zastanowila dlaczego
X osob chwali, u Y osob dziala swietnie (choc pewnie jakis % chwali bo
nie zna niczego lepszego), i dlaczego cos jest u mnie nie tak? A nie
odrazu "nikomu tego nie polece" - bo nie musisz polecac. Wystarczy ze
duzo osob jest zadowolonych.
Lepiej bys konkrety podal to by ci moze ktos konkretnie pomogl a nie tak
"jest do dupy, nie kupujcie" bo to smierdzi trolowaniem albo
komentarzami na onecie a nie merytoryczna techniczna dyskusja z ktorej
cos moze wyniknac.

> Widziales kiedys BXOWY wentyl od Sempow Athlonow 64 na s754 s939?
Widzialem, i wiem ze sa conajmniej 3 rozne wykonania, zwlaszcza sa 3 pin
  (aktualnie chyba tylko takie juz daja) oraz 4pin (bardzo żadko co
prawda przy semptronach, ale bywaly, teraz nawet przy athlonach sa
żadkoscia)

> A skad Ty kurcze wiesz do czego ja zagladalem i co robilem do
> momentu kiedy wyciagnalem wnioski takie jak dzis przedstawilem?
> Przeczytales to gdzies w moim poscie? Nie sadze.
A napisales gdzies co probowales? Jakbys napisal ze wogole cos
probowales to bym nie musial zachodzic w glowe jaka moze byc przyczyna.
Zwlaszcza ze na arcicu 64pro zlozylem kilkanascie/dziesiat komputerow i
wszystkie byly bezglosne (duzo glosniejszy dysk niz chlodzenie). Co
wcale nie znaczy ze boxowy coolerek jest zly lub glosny, ale we
wszytkich przypadkach jakie widzialem - arctic byl jeszcze lepszy.

> Co do przelaczania czegokolwiek to zanim zaczniesz takie cuda opisywac
> to zapoznaj sie z plyta o jakiej pisalem.
Sory, ale nie zamierzam teraz kopac po internecie w poszukiwaniu manuala
do twojej plyty oraz jej mozliwosci, podalem ci mozliwe rozwiazania, a
ty nawet nie napisales czy wogole ci dziala spowalnianie, w jaki sposob
dziala i jaki tego efekt, oprocz tego ze "jest do dupy".