Re: Plyta glowna + Karta graficzna - czy powinno dzialac ?

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 01:22:17 MET

Użytkownik "Pisklak" <pisklak_nie_dla@spamu_supermedia.pl> napisał w
wiadomości news:eo8u8l$ssm$1@inews.gazeta.pl...
> Starszawy zestaw. Plyta nastepujaca:
> http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=115
>
> Obecnie uzywana karta graficzna to jakas Riva TNT2, kupilem bardziej
> wypasiona ;-), a mianowicie GeForce 4 440MX 64mb 64bit i nie chce dzialac
> tzn. generalnie odpala raz na okolo 5 prob wlaczenia kompa (w dodatku jak
> ja podociskam), a jak juz odpali to obraz w kratke :-( Sprawdzalem na
> innych nowszych maszynach i karta dziala bez zarzutu. Czy:
> 1. Karta nie nadaje sie do mojej plyty glownej i dac spokoj ?
> 2. Cos jest nie tak ze zlaczem w mojej plycie i np. trzeba go odkurzyc
> [...]

Zbadaj czy nie masz czasem wybulonych kondensatorow na plycie ta 4MX troche
wiekszym jest obciazeniem na twojej plyty glownej i jesli sa wybulone
kondensatory to nie bedzie stabilnie pracowala.
Mozesz tez sprawdzic na innym zasilaczu, bo jak masz jakis wynalazek typu
codegen, feel czy inne tanie ustrojstwo ktore ma przy dobrych wiatrach 50%
watt co podane na tabliczce znamionowej.

Mirek