Plyta glowna + Karta graficzna - czy powinno dzialac ?

Autor: Pisklak <pisklak_nie_dla_at_spamu_supermedia.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 22:23:40 MET

Starszawy zestaw. Plyta nastepujaca:
http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=115

Obecnie uzywana karta graficzna to jakas Riva TNT2, kupilem bardziej
wypasiona ;-), a mianowicie GeForce 4 440MX 64mb 64bit i nie chce
dzialac tzn. generalnie odpala raz na okolo 5 prob wlaczenia kompa (w
dodatku jak ja podociskam), a jak juz odpali to obraz w kratke :-(
Sprawdzalem na innych nowszych maszynach i karta dziala bez zarzutu. Czy:
1. Karta nie nadaje sie do mojej plyty glownej i dac spokoj ?
2. Cos jest nie tak ze zlaczem w mojej plycie i np. trzeba go odkurzyc
(chociaz stara karta dziala ok) ?
3. Cos innego ?

Pozdr. i z gory dziekuje za pomoc
Pisklak