Scythe Ninja i rozpacz

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 09:37:47 MET

Postanowiłam pozbyć się wyjąco - buczącego wiatraka z procesora.
Upatrzyłam sobie Scythe Ninja Plus, już, już o wszystko wypytałam
sprzedawcę. Niestety na koniec zostawiłam sobie zmierzenie wnętrza
komputera. Mam taką najzwyklejszą obudowę Mode Com step 207. Jej
szerokość wynosi 17.5 cm, a Scythe ma 15. I klops. Od miejsca w którym
orientacyjnie jest procesor mam ok. 14.8 do 15 cm. Chyba nie mam sensu
upychanie takiego kolosa do tej obudowy?
A może ktoś ma taki właśnie zestaw i mu się udało to złożyć??
No i teraz pytanie, które sprawia mi ból... co zamiast mojego
upatrzonego, cichutkiego Scythe...? ;)