dysk czy zasilacz?

Autor: GrzesiekZ <usenet15_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 09:37:50 MET

witam, bede wdzieczny za kazda sugestie;
wydaje mi sie, ze mam problem z dyskiem lub zasilaczem, objawy: dyski sa
wykrywane normalnie, system wstaje, po kilku, kilkunastu min. pracy,
pojawia sie taki odglos jakby dysk sie zatrzymywal i po chwili probowal
ruszyc dalej, komputer sie zawiesza i pomoga jedynie twardy reset, SMART
podaje status: BAD, ale inne narzedzia diagnostyczne z kolei nie
stwierdzaja problemow, nie ma bledow na dysku, na kompie mam 2 systemy,
kazdy na innym dysku, podobne obajwy sa na kazdym z tych systemow, teraz
nie wiem, czy to dysk/dyski czy zasilacz (z tych tanszych: 60-80zl)

--
Pozdrawiam,
GrzesiekZ