Re: Scythe Ninja i rozpacz

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 11:23:29 MET

Użytkownik "Dominika Solarz" <dominikasolarz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:pan.2007.01.12.08.37.47.405016@gmail.com...

> Postanowiłam pozbyć się wyjąco - buczącego wiatraka z procesora.
> Upatrzyłam sobie Scythe Ninja Plus, już, już o wszystko wypytałam
> sprzedawcę. Niestety na koniec zostawiłam sobie zmierzenie wnętrza
> komputera. Mam taką najzwyklejszą obudowę Mode Com step 207. Jej
> szerokość wynosi 17.5 cm, a Scythe ma 15. I klops. Od miejsca w którym
> orientacyjnie jest procesor mam ok. 14.8 do 15 cm. Chyba nie mam sensu
> upychanie takiego kolosa do tej obudowy?
> A może ktoś ma taki właśnie zestaw i mu się udało to złożyć??
> No i teraz pytanie, które sprawia mi ból... co zamiast mojego
> [...]

Ja zamiast Ninja kupiłem Infinity, bo właśnie nie było innego.
Dopiero w domu zauważyłem, że jest za wysoki.
Poradziłem sobie wycinając spory otwór w bocznej ściance
po czym przykryłem go przykrącając plastikowe pudełko.
Mam teraz odrobinę garbatą obudowę.
Jak będę bogatszy to zmienię budę na szerszą, taką co ma 20 cm.

Pozdrawiam
Feromon