Re: Scythe Ninja i rozpacz

Autor: 666 <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 09:57:57 MET

Użytkownik "Dominika Solarz" <dominikasolarz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:pan.2007.01.12.08.37.47.405016@gmail.com...

> Postanowiłam pozbyć się wyjąco - buczącego wiatraka z procesora.
> Upatrzyłam sobie Scythe Ninja Plus, już, już o wszystko wypytałam
> sprzedawcę. Niestety na koniec zostawiłam sobie zmierzenie wnętrza
> komputera. Mam taką najzwyklejszą obudowę Mode Com step 207. Jej
> szerokość wynosi 17.5 cm, a Scythe ma 15. I klops. Od miejsca w którym
> orientacyjnie jest procesor mam ok. 14.8 do 15 cm. Chyba nie mam sensu
> upychanie takiego kolosa do tej obudowy?
> A może ktoś ma taki właśnie zestaw i mu się udało to złożyć??
> No i teraz pytanie, które sprawia mi ból... co zamiast mojego
> [...]

Podejrzewam, ze przy takiej obudowie reszta tez nie jest az tak nadzwyczaj
kosztowna, zeby pchac sie w ninja, jest tez kwestia jakiej ciszy oczekujesz.

Sprobowal bym wiatraka tacens gelus:
http://www.mod-planet.com/index.php?module=subjects&func=viewpage&pageid=611
chyba ze to ma byc pasywne to moze:
http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1882
albo jak chcesz zaplacic mniej to thermalright xp-120 za okolo 100zl,
mozna sobie dorobic "tunel" do wyciagu i z pewnoscia daje to rade
chlodzic "polpasywnie".