Re: drgania dyskow przenoszone na obudowe/ temp E6600 (2w1)

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 19:08:03 MET

nie@podam.pl napisał(a):
> Witam,
>
> Mam Obudowe Chieftec'a LBX-01B-B-B <...>
> a w niej 4 dyski twarde (2x250GB seagete sata, 2x300GB Western Digital IDE)
> problem w tym ze obudowa wpada w wibracje (prawie na pewno od dyskow, gdyz
> odlaczajac wszystkie oprocz jednego wibracje sa duzo mniejsze)
> Z obudowy drgania niestety sie przenosza na biurko, co jest bardzo
> uciazliwe..
Mam taka sama bude, ale tylko 2 dyski (WD IDE 80 i Samsunga SATA 200).
Pewnie sie zdziwisz, ale zaraz po zlozeniu sprzetu mailem to samo -
brzeczenie w momencie gdy dyski sie rozkrecaly, lub zwalnialy.
Rozwiazanie jest proste: poczekaj 2,3 dni:) U mnie samo przeszlo. No
chyba ze pomogly kolka Chiefteca montowane na spodzie budy.

--
Sonic Youth - Protect Me You,
i nóżka chodzi,