drgania dyskow przenoszone na obudowe/ temp E6600 (2w1)

Autor: <nie_at_podam.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 17:35:49 MET

Witam,

Mam Obudowe Chieftec'a LBX-01B-B-B
http://www.chieftec.de/?page=products_show&item=3011&k_id=&language=uk

a w niej 4 dyski twarde (2x250GB seagete sata, 2x300GB Western Digital IDE)
problem w tym ze obudowa wpada w wibracje (prawie na pewno od dyskow, gdyz
odlaczajac wszystkie oprocz jednego wibracje sa duzo mniejsze)
Z obudowy drgania niestety sie przenosza na biurko, co jest bardzo
uciazliwe..
Jak mozna temu zaradzic?
Do globy mi przyszlo tylko powkladanie jakis gumowych podkladek pomiedzy
dysk a szyny mocujace dyski,ale musialyby byc dosc cienkie gdyz zbyt duzo
wolnego miejsca nie ma... i nie wiem skad by mozna wziac takie podkladki
ladnie tlumiace wibracje..

pytanie dodatkowe..
proceser (core 2 duo E6600 bez podkrecania) ma temperature 58st. wg Asus PC
Probe i 53 st na rdzeniach a 85 st na Tjunction - co to w ogole jest? )
temp - po pol godzinnym stresie - normalnie temperaty jakies 5st nizsze)

Wiatraczek boxowy - z pasta boxowa (takie paseczki ktore juz byly na
radiatorze)
Radiator jest w zasadzie zimny wiec to chyba wina pasty... albo nie wiem
czego
Jakiej pasty uzyc? Jak ja naniesc? tez w formie paseczkow? czy na cala
powierzchnie procesora?
z gory dziekuje za odpowiedzi

pozdrawiam