Re: drgania dyskow przenoszone na obudowe/ temp E6600 (2w1)

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 10:08:23 MET

Użytkownik <nie@podam.pl> napisał w wiadomoœci
news:ents3o$1q7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Mam Obudowe Chieftec'a LBX-01B-B-B
> http://www.chieftec.de/?page=products_show&item=3011&k_id=&language=uk
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18968
>
> a w niej 4 dyski twarde (2x250GB seagete sata, 2x300GB Western Digital
> IDE)
> problem w tym ze obudowa wpada w wibracje (prawie na pewno od dyskow, gdyz
> odlaczajac wszystkie oprocz jednego wibracje sa duzo mniejsze)
> Z obudowy drgania niestety sie przenosza na biurko, co jest bardzo
> uciazliwe..
> Jak mozna temu zaradzic?

kup sobie mate gumowa pod obudowe, albo przynajmniej kolki gumowe - moga byc
zrobione nawet z gumek do mazania. jesli komp jest pod biurkiem, to mozesz
pomiedzy niego a biurko wlozyc ksiazke / kilka gazet, aby jeszcze bardziej
'uziemic' obudowe - u mnie dalo to bezposredni efekt.

ps. po temperaturach i Twoim dalszym opisie zgaduje, ze masz chieftec'a z
bocznym montazem dyskow... dodaj tam wentylatory nadmuchujace (polecam
szczerze fandery 92mm) - temperatury spadna Ci do 32^C w idle i nie
rozgrzeja sie bardziej, niz do 40^C (katujac dyski dochodzilem max do 39^C,
producent Seagate).

pozdrawiam,
Kamil