Re: PentiumD czy C2D ???

Autor: giq <grzegorz.widziszowski_at_gmail.com>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 19:06:45 MET

Janusz napisał(a):
> "giq" <grzegorz.widziszowski@gmail.com> wrote in message
>
> U mnie wersja E6300 (1,86GHz) działa stabilnie przy 3 GHz :) (czyli
> przetaktowany o 61%) Dawno nie było proca który by się tak dobrze
> kręcił ;)
>
> Mozna prosic o wiecej szczegolow (plyta, pamieci, chlodzenie)?

Podaję Ci mój aktualny konfig - mam 2903 MHz (sprawdzałem ostatnio
jakiś padnięty CD i myślałem że to z powodu taktowania nie chodzi
- ale nie przestawiłem z powrotem na 3GHz)

Proc E6300 (Allendale 65nm, rev. B2)
Bus 414,8 MHz x 7
FSB 1659 MHz

Mainboard:
Asus P5B (Intel P965 / 82801HB)
Bios wersja 0701 (10.02.2006)

Pamięć 2x DDR2 Goodram 1GB PC2-5300 (333MHz)
Part Number: GR667DD64L5/1GB
Timingi: 5/5/5/5/12

Jak widać goodramy 333MHz dobrze sobie radzą z magistralą 25%
szybszą ;)

Nie stosowałem żadnego dodatkowego wentylowania pamięci ani płyty
głównej. Na procu wentylator Pentagram Freezone NXC-100 Cu albo
podobny (nie pamiętam dokładnie). Komp jest wstawiony między szafkę
a drugi komp (brak wentylacji bocznej), z przodu obudowy wlot powietrza
(wyjęte dwie zaślepki 5,25), na plecach pod zasilaczem dodatkowy
wentyl 80mm wyciągający powietrze ze środka.

Konfiguracja sprawdzona podczas renderingu 3D pod Archicadem
(obciążenie obu rdzeni na poziomie 100% przez 6-8h non-stop).
Temperatura CPU nigdy nie przekroczyła 45'C

W pracy mam jakiś szuperszybki ($$$) model PentuimD - moje C2D bije go
wydajnością na głowę.

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to to chętnie odpowiem

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Giq