Re: wydajnosc raid5 na dyskach sata

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 16:04:05 MET

"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in message
news:enqtai$3i1$2@atlantis.news.tpi.pl...

> To dobrze, i tylko sie cieszyc. A mi sie 2 razy (na szczescie tylko w
> trakcie testow) zdarzylo rozklekotanie raid0 na nforce - wszystko chodzi
> ok, restart systemu i nagle "maciez niekompletna" tak jakby ktorys dysk
> zostal zamieniony. Dlatego wole nie ryzykowac, i chce intela 945/965

I masz rację. Patrz
http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/browse_frm/thread/2c4cdbb08b4298da/8af01ab596c5b703?lnk=st&q=Possible+data+corruption+issues+with+SATA+II+drives+and+nForce+3%2FnForce+4+chipsets&rnum=1#8af01ab596c5b703 .

/ http://tinyurl.com/yed2wm /

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/