Re: Jaka p³yta pod win98se?

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 16:00:28 MET

Jacek Kalinski wrote:
> W artykule <enopmo$122$1@atlantis.news.tpi.pl> Feromon napisa³(a):

Ja bym bra³ którego¶ Asusa na Intelu 845 lub 865, np. z tych

http://www.komputronik.pl/katalog.php?kat=4856
http://www.komputronik.pl/katalog.php?kat=5200

- sam mam troszkê starsz± p³ytê Asusa na P865 i Win98SE bez problemu mi
na niej dzia³a. O ile pamiêtam, musia³em tylko ¶ci±gn±æ z sieci
uaktualnienie chipsetu Intela. W tym momencie wprawdzie nie pracujê ju¿
regularnie na 98SE, ale ci±gle zachowujê dual boot ze wzglêdu na
niektóre programy MIDI, wiêc doskonale rozumiem, ¿e kto¶ mo¿e ze
wzglêdów kompatybilno¶ci chcieæ nadal korzystaæ z Win98SE.

--
macminer