Re: Jaka p³yta pod win98se?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 14:39:54 MET

Jacek Kalinski napisa³(a):
> Je¶li kto¶ ma do¶wiadczenia z p³ytami g³ównymi, albo pracuje obecnie na
> jakiej¶ nowej p³ycie pod win98se to pro¶ba o pomoc.

Wybierz p³ytê na chipsecie VIA (ja wiem, ¿e przez reszt± grupy uwa¿any
jest za kompletny syf, a ju¿ konieczno¶æ przestawienia zworki w
przypadku dysku SATA 150GB/s jest skandalem i rozbojem w bia³y dzieñ:-)
) i zainstaluj __starszy__ VIA Service Pack. Wersja 4.51 (hyperion)
mia³a ju¿ problem z win9x, ale starsze nie. Byæ mo¿e zainstalowanie
starszych sterów w przypadku innych chipsetów te¿ da³oby radê, ale ja
podajê Ci radê z praktyki, a nie z teorii.

Wirtualizacjê maszyny wg. pomys³u Radka Soko³a uwa¿am w tym przypadku za
wywa¿anie drzwi ju¿ raz otwartych. Na wirtualn± maszynê musisz
przeznaczyæ trochê ramu i zainstalowaæ nowy system, który bêdzie
wykonywa³ praktycznie to samo co system macierzysty.

Brak oficjalnego supportu ze strony producentów sprzêtu dla systemów
Windows 9x uwa¿am za czyste chamstwo. To po prostu cicha umowa, ¿eby
wycofaæ te systemy z rynku ca³kowicie, a nie brak mo¿liwo¶ci
technicznych.Jako¶ wierzyæ mi siê nie chce, ¿e napisanie takiego
sterownika jest niemo¿liwe.

Jakby¶ nie znalaz³ starych sterów chipsetów VIA (w co w±tpiê) to odezwij
siê do mnie (debekWALIæ_SPAMERóW@poczta.wp.pl), mam takie stery:-)

Tomaszek