Re: Jaka p³yta pod win98se?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 11:27:55 MET

W artykule <enopmo$122$1@atlantis.news.tpi.pl> Feromon napisa³(a):

> A uda Ci siê zakupiæ gdzie¶ Windows 98SE?

Mam zakupiony legalnie od 3 lat.
BTW, nie wiem co to za sklep 'noname', ale jak siê uprzeæ, to i kupiæ
mo¿na: http://www.4speed.pl/index.php?stan=opis&id_towaru=422

> Móg³bym poznaæ ¼ród³o tej informacji?

www.gigabyte.pl
www.gigabyte.com.tw
Najczê¶ciej patrz na zak³adkê 'drivers' i szukaj sterowników pod win98 dla
chipsetu (czasami s±, ale tylko np: do karty d¿wiêkowej).
Przejrza³em oko³o 15-20 p³yt g³ównych ze strony GB rêcznie i nie znalaz³em
¿adnego modelu.

A kolejne ¼ród³o tej informacji, to próba testów win98 na 2 ró¿nych
p³ytach GB - sprawdzenie w praktyce czy i co nie bêdzie dzia³aæ.

> Mo¿e nie obs³u¿y USB2.0 albo RAID
> ale dlachego chipset wmontowany w Gigabyte ma nie obs³ugiwaæ w98, a w inn± firmê
> obs³ugiwaæ w98. Mo¿e by³o napisane tylko, ¿e nie ma "suportu" dla win98...

Niestety, ale w 95% przypadków: nie ma supportu = nie ma sterowników.

> np. GA-K8NS Pro-939

I o tak± w³a¶nie pomoc mi chodzi³o - przyjrzê siê tej p³ycie g³ównej, bo
s± sterowniki pod 98, ma 2 kana³y IDE

Natomiast w dalszym ci±gu jestem otwarty na kolejne propozycje, abym móg³
wybraæ co¶ optymalnego.

Jacek