Re: hp psc 1510 - problem

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 12:50:43 MET

> mam problem z "urzadzeniem wielofunkcyjnym" HP PSC 1500, byc moze banalny.
cut
> o info.
> Z gory dzieki
Nie wiem czy dobrze zrozumialem to co napisales, ale na tej stronie
wydrukowanej napisane jest co masz z wydrukiem zrobic. Wlozyc do
skanowania. (powinny byc ponumerowane piktogramy i tekst). Ja tak musze
zrobic po zmianie np kartridgy.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka