Re: hp psc 1510 - problem

Autor: yodacki <yodacki_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 14:11:11 MET

> Nie wiem czy dobrze zrozumialem to co napisales, ale na tej stronie
> wydrukowanej napisane jest co masz z wydrukiem zrobic. Wlozyc do
> skanowania. (powinny byc ponumerowane piktogramy i tekst). Ja tak musze
> zrobic po zmianie np kartridgy.

Wlasnie problem w tym, ze przy instalacji sprzetu (zaraz po kupnie)
dostosowalem sie do wszelkich wskazowek ktore sa wypisane na tej stronie.
Wiec przeszedlem cala procedure kalibracji drukarki, skanera itd.
Wszystko przeszlo pomyslnie i zostalo zatwierdzone, a mimo to strona
kalibracyjna ciagle sie drukuje, jak poprzednio pisalem, tylko przed
pierwszym wydrukiem po wlaczeniu drukarki.