hp psc 1510 - problem

Autor: yodacki <yodacki_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 12:43:06 MET

Witam,

mam problem z "urzadzeniem wielofunkcyjnym" HP PSC 1500, byc moze banalny.
Otoz od czasu kupna (jakies 3 miesiace) przed kazdym wydrukiem zaraz po
wlaczeniu drukarki, drukowana jest najpierw strona kalibrujaca pojemniki
z tuszem.
Zaraz po zainstalowaniu drukarki, drukarka zostala ustawiona wg wskazan
wlasnie tej strony i ustawienia zostaly zatwierdzone. Strona mimo to
ciagle wylazi.
Nie mam pojecia jak to cholerstwo wylaczyc, pomijajac ze jest to
wkurzajace to dochodzi niepotrzebna strata tuszu.
Zaznaczam ze zdarza sie to tylko po wlaczeniu drukarki i przed pierwszym
wydrukiem, nastepne wydruki nie sa juz poprzedzane strona kalibrujaca.
Ale wystarczy ze wylacze i wlacze drukarke, sprawa sie powtarza.
Jesli ktos z Was zna sposob na zaradzenie temu problemowi bardzo prosze
o info.
Z gory dzieki

Pozdrawiam
Jacek