Re: Jaka płyta pod win98se?

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 19:27:04 MET

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrnepvko5.q47.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
> Witam,
>
> Obecnie chciałbym wymienić komputer na nowy, ale niestety mam pewne
> wymagania co do działania.
>
> Przede wszystkim, na nowym sprzęcie musi:
> - działać bez problemów windows 98 SE (!) - jest to najważniejsze
> wymaganie.

A uda Ci się zakupić gdzieś Windows 98SE?

> Od razu powiem to, co już sprawdziłem (aby nie szukać na pusto):
> - płyty Gigabyte odpadają, bo żadna z nich nie obsługuje win98
> (tylko 2000/xp),

Mógłbym poznać źródło tej informacji? Może nie obsłuży USB2.0 albo RAID
ale dlachego chipset wmontowany w Gigabyte ma nie obsługiwać w98, a w inną firmę
obsługiwać w98. Może było napisane tylko, że nie ma "suportu" dla win98...

np. GA-K8NS Pro-939
This product does not support Win9X/ME, due to most hardware/software vendors no
longer offer support for Win9X/ME.
However we still offer available related drivers to serve our customers.

Czyli sterowniki są, znaczy działa...

Feromon