Re: Jaka płyta pod win98se?

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 14:48:40 MET

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrneq1ipb.q47.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> Mam zakupiony legalnie od 3 lat.
> BTW, nie wiem co to za sklep 'noname', ale jak się uprzeć, to i kupić
> można: http://www.4speed.pl/index.php?stan=opis&id_towaru=422

Jest to oferta czysto teoretyczna, spójrz na napis poniżej:
"firma 4SPEED.PL oświadcza iż niniejsza publikacja nie ma charakteru oferty w
rozumieniu art. 66 kc i nie może być podstawą roszczeń."
Ten co masz zakupiony - jeśli jest w wersji OEM to nie możesz go zainstalować na
nowym sprzęcie.
Ale nie chcę się tu wymądrzać, trzeba zadzwonić do M$.

> www.gigabyte.pl
> www.gigabyte.com.tw
> Najczęściej patrz na zakładkę 'drivers' i szukaj sterowników pod win98 dla
> chipsetu (czasami są, ale tylko np: do karty dżwiękowej).
> Przejrzałem około 15-20 płyt głównych ze strony GB ręcznie i nie znalazłem
> żadnego modelu.

> A kolejne źródło tej informacji, to próba testów win98 na 2 różnych
> płytach GB - sprawdzenie w praktyce czy i co nie będzie działać.

Zaprotestowałem, bo twierdziłeś że żadne GB nie obsłużą W98.
Myślę, że to nie zależy od firmy, tylko od chipstu.
Ale powtórzę swoją wątpliwość - dlaczego nowsze płyty mają
sprawić, że źle napisane fikuśne programy, lub wadliwe mechanizmy win98,
nagle się poprawią?

Może spróbuj nietypowych łatek typu "win98sp2" (nazwy nie pamietam) które
poprawią działanie win98
w stronę Me/2k ? Np takie łatki do USB powodują że 98 obsługuje wszystkie
pendrajwy
jak win 2k.

Feromon