Re: Używana drukarka laserowa

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 22:50:25 MET

Paweł Kulesza <rokikulesza@nospam.wp.pl> wrote:

> Sporo pozytywnych opinii przeczytałem na temat modelu HP2100 więc
> chyba się na niego zdecyduję. Nie będę musiał płacić za wysyłkę,
> ponieważ mogę odebrać osobiście więc 200zł to chyba dobra cena.

            Skoro malo drukujesz to OK, HP2100 bedzie raczej odpowiednia
(wspomniane HP6L, 1110 sa co prawda mniejsze, ale maja swoje minusy)
Skoro bedziesz kupowal uzywana HP2100 na miejscu to KONIECNZIE popros
o wydrukowanie przy Tobie selftestu - zaobaczysz czy nie brudzi i ile
ma kartek na liczniku (przy cenie ~200 zl nie oplaca sie sprzedawcy go
przekrecac). Nie trzeba jej podlaczyc do komputera - wystarczy do sieci
elektrycznej i wcisnac przycisk "go" - ten duzy, szary.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl