Re: Profesjonalne karty TV FM

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 22:45:06 MET

Rafał wrote:

> ano to, że nie jest taki sam jak oryginał w TV (w oryginale w TV
> jest żyleta). Oczywiscie porównując na TV, uprzednio zrzuciwszy
> tego mpega np. do DVD.
> Może za dużo wymagam, ale skoro to pełny PAL i mpeg-2 to spodziewał
> bym się dokładnie tego samego.

Wydaje mi się, że problem leży w samym odbiorniku TV, lub coś na "styku"
analog-cyfra. Tak wiec już oglądany obraz jest już kiepski. Można to
porównać przełączając kanał w TV, a potem na we S-Video w TV z komputera
czyli z karty TV (poprzez grafikę Matrox G550). Samo nagranie mpeg2 to
już niejako formalność. Nagrywa idealne, a że ogladany obraz jest
kiepski, to silą rzeczy kiepski jest też produkt finalny. Zauważyłem,
że większość ogólnodostępnych kart ma tą wadę, więc szukam czegoś
profesjonalnego. Czyli obraz ma być nie do odróżnienia.