Re: Używana drukarka laserowa

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 22:00:49 MET

> Juz pisalem - mam taka HP2100 blisko 2 lata i jestem jak najbardziej
> zadowolony. Jesli masz wiecej miejsca (w pionie) to polecam niewiele
> obecnie drozsza HP4000 - wydajniejsza w eksploatacji i szybsza.

Drukuje bardzo mało. W zasadzie tylko raz na jakiś czas w razie potrzeby.
Jednak irytuje mnie moja dotychczasowa drukarka ponieważ za każdym razem,
gdy chcę coś wydrukować to zawsze jest jakiś problem z tuszem.
Sporo pozytywnych opinii przeczytałem na temat modelu HP2100 więc chyba się
na niego zdecyduję. Nie będę musiał płacić za wysyłkę, ponieważ mogę odebrać
osobiście więc 200zł to chyba dobra cena.
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie, porady oraz fachową pomoc.
Pozdrawiam.