Re: Profesjonalne karty TV FM

Autor: Fr <Fr_at_nospam.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 22:52:44 MET

> ano to, że nie jest taki sam jak oryginał w TV (w oryginale w TV
> jest żyleta). Oczywiscie porównując na TV, uprzednio zrzuciwszy
> tego mpega np. do DVD.
> Może za dużo wymagam, ale skoro to pełny PAL i mpeg-2 to spodziewał
> bym się dokładnie tego samego.

Pełny PAL to TAK ale juz kompresję masz włączoną przy nagrywaniu, ktora z
załozenia ogranicza/pogarsza jakosc, w tym konkretnym przypadku nagrany
filmik test ma 6.5Mbit bitrate czyli tak srednio (stacjonarna nagrywarka
taki bitrate okresla jako "DVD STANDARD").

Obraz LIVE idzie praktycznie bez zadnej kompresji, najlepsze tunery ze
sprzętowym MPEG2 nagrywają do 15Mbit bitrate (moja karta do 12Mbit)

btw mieałem niedawno winfasta experta i tez wiem jakiej jakosci jest obraz
na zywo...