Re: Jaka p³yta pod win98se?

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 19:45:28 MET

U¿ytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:slrnepvo7v.q47.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
>W artykule <enolu7$gq1$1@atlantis.news.tpi.pl> 678546654 napisa³(a):
> Obecnie komputer:
> - athlon XP oko³o 2800+,
> - p³yta g³ówna zarówno gigabyte 7n400sl jak i msi k7n2
> jak i asus a7v333 dzia³aj± chimerycznie

Dwuprocesorowe p³yty widzia³em, ale trzyp³ytowego procesora nie ;))))
Czy mam rozumieæ, ¿ê na ¿adnej z tych p³yt (zamieniaj±c proca i ram) nie
uzyska³e¶
stabilnej pracy systemu win98SE? To nie wró¿ê sukcesów z nowymi komputerami
;))))

>(g³ówny powód:
> win98 wysypuje siê w co 2-5 uruchomieniu z b³êdem NTKERN i nie ma szans
> na jego wyeliminowanie - to ju¿ próbowa³em); win98se reinstalowany kilka
> razy na ró¿nych dyskach, wiêc nie jest to wina instalacji i systemu.

A jakie to programy maj± dzia³aæ pod tym ³yndo³sem 98?
W98 jest moim ulubionym systemem operacyjnym, do tego stopnia, ¿e
zakupi³em legala, szkoda, ¿e ju¿ go M$ nie suportuje, ale jak na razie nie
sprawia
mi ¿adnych problemów.

Feromon