Re: Jaka płyta pod win98se?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 11:39:10 MET

W artykule <enoqpe$4th$1@atlantis.news.tpi.pl> Feromon napisał(a):

> Dwuprocesorowe płyty widziałem, ale trzypłytowego procesora nie ;))))
> Czy mam rozumieć, żę na żadnej z tych płyt (zamieniając proca i ram) nie
> uzyskałeś
> stabilnej pracy systemu win98SE? To nie wróżę sukcesów z nowymi komputerami
> ;))))

Tak, zrobiłem skrót myślowy i wymieniłem od razu płyty które testowałem.
Co do stabilnej pracy, to ona jest stabilna o ile się nie dotyka wnętrzności
komputera (dokładniej podłącza/odłącza dysków). Po każdej takiej czynności
pojawia się błąd NTKERN, którego za chiny nie można usunąć*

* - jest jeden sposób, ale tak idiotyczny, że szkoda się nawet nim chwalić.
W efekcie i tak jest to strata kilkunastu minut tylko przy jednym
restarcie. A takie restarty niestety muszę robić kilka-kilkanaście razy
dziennie.

> A jakie to programy mają działać pod tym łyndołsem 98?

Na pewno nie znasz ich, bo były pisane specjalnie na zamówienie.
Pozostałe programy typu codziennego użytku (office, nagrywanie, internet,
poczta, itd...) działają pod 98 stabilnie.

Jacek