Re: Jaka płyta pod win98se?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 18:48:47 MET

W artykule <enolu7$gq1$1@atlantis.news.tpi.pl> 678546654 napisał(a):

> Nie zainstalujesz już Win 98 na AM2 :P

Nie opowiadaj, że nie zainstaluję, bo zainstalowałem.
I działał z wyjątkiem:
- zintegrowanej VGA (wiem, mogę dokupić dodatkową kartę na PCI)
- zintegrowanej LAN (mogę włożyć inną kartę na PCI),
- drobne problemy z USB2.0 (ale tylko drobne, bo jako tako to działało).
Dlatego zwrot, że "nie zainstaluję" jest raczej nieodpowiednim
stwierdzeniem. Bardziej pasowałoby, że nie będzie współpracowało wszystko
prawidłowo ze sobą.

PS: w takim razie co proponowałbyś pod win98?
Obecnie komputer:
- athlon XP około 2800+,
- płyta główna zarówno gigabyte 7n400sl jak i msi k7n2
jak i asus a7v333 działają chimerycznie (główny powód:
win98 wysypuje się w co 2-5 uruchomieniu z błędem NTKERN i nie ma szans
na jego wyeliminowanie - to już próbowałem); win98se reinstalowany kilka
razy na różnych dyskach, więc nie jest to wina instalacji i systemu.

Jacek