Bramka VoIP AG-188

Autor: Marek <marzab3_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 19:49:05 MET

Witam, otrzymałem bramkę AG-188 jednakże mam problem z konfiguracją ustawień
VoIP. Mam aktywne zasilone konto na www.voipdiscount.com i w ustawieniach
bramki w polu "register server addr" nie da się nic na stałe wpisać. Gdy
wpisuje tam nawet cokolwiek to po zapisaniu ustawień i zresetowaniu bramki
pole to nadal jest puste. Nie wiem czy bramka jest zablokowana ? Na stronie
Allegro pisało, że bramka działa z różnymi operatorami ? Poza tym pod spodem
pojawiają się dodatkowe pola do zaznaczenia: "enable PRACK" i "enable keep
authentication" te pola gdy odznacze po zapisaniu i zresetowaniu bramki są
znowu zaznaczone. Jest jeczcze dodatkowe okienko "Encrypt Key" a w
instrukcji tego nie ma.Czy tu trzeba znać jakiś specjalny klucz ???
Bardzo proszę o pomoc