Re: Siec WiFi

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 18:14:55 MET

> Jakich 2 komputerow? Przeciez pytal o dostep do laptopa po wifi - w
> koncu to naturalne - nie po to stworzono laptopy by je wiazac kablem
> sieciowym, a zakladam ze nie sa na niego przewalanie nieludzkie ilosci
> danych i IEEE 802.11g spokojnie wystarcza w takich warunkach.

Przecież kolega wyraźnie napisał, że chce 2 kompy po kalbu a reszta okręg
wifi.

> Przykrecasz do? Do nosa?

Do routera.

 Jeszcze raz - przeciez ma zajete zlacze wif

Dlatego napisałem niżej, że ja miałem z tym problem bo miałem zajęte złącze
wifi - nie wiem jak jest w przypadku kolegi.

> A mozesz teraz napisac co - powoli i logicznie? Bo na pewno nie to,
> o co pytal przedmowca.

Internet za pomocą skrętki podpiąłem do routera a z routera kabel do jednego
kompa i wifi do laptopa.

> Grrr - H155, H1000 i pochodne zasadniczo sa kablami koncentrycznymi,
> ale raczej nie uzywa sie do nich tego okreslenia, bo powszechnie kojarzy
> sie przy routerach/switchach ze starym BNC, a to zupelnie co innego.

Więc jak nazwać ten przewód?

> Na koniec sugestia - zanim odpowiesz przemysl sama odpowiedz, bo
> wpowadzasz
> kogos niepotrzebnie w blad.

Jestem facetem:)